NARZĘDZIA DLA PROFESJONALISTÓW

Pafana

Naczelną zasadą w działalności naszego przedsiębiorstwa jest Jakość. Pragniemy rozpoznać oczekiwania naszych Klientów oraz spełniać je w najwyższym stopniu dowodząc, że jesteśmy jak najbardziej wiarygodnym partnerem. Definiujemy wizję, misję i wspomagające strategie oraz plany taktyczne. Posiadamy pod kontrolą wszystkie zachodzące w przedsiębiorstwie procesy, co ma bezpośredni wpływ na sposób obsługi i niezawodność dostarczanych wyrobów.

Jakość nie jest obietnicą - jest decydującym czynnikiem powodzenia przedsiębiorstwa i zadowolenia Klientów. Nadrzędnym naszym CELEM jest:

  • Utrzymanie i poszerzenie udziału na rynku polskim
  • Zwiększanie udziałów na wyznaczonych strategicznie rynkach zagranicznych
  • Dążenie do osiągnięcia przewagi nad konkurencją poprzez dostosowanie się do zmieniających się warunków i wymagań Klientów i rynku
  • Konsekwentna realizacja strategii zdobycia satysfakcji Klienta
  • Pozyskanie i utrzymanie wśród Klientów zaufania do produktów PFN PAFANY S.A.
  • Kulturalna i rzetelna obsługa Klienta w celu jego pełnego zadowolenia
  • Stałe dążenie do doskonalenia obsługi Klienta. Dbanie o jakość sprzedawanych wyrobów, towarów i usług
  • Ocenianie stopnia satysfakcji Klienta
  • Innowacyjność nowych produktów, ciągłe doskonalenie już znanych rozwiązań w wyniku prowadzonych prac badawczo - rozwojowych i wdrożeniowych
  • Doskonalenie systemu zarządzania jakością poprzez wdrażanie TQM
  • Gwarancje terminowej realizacji zleconych zadań
  • Osiąganie i utrzymanie podanej jakości przy optymalnych kosztach
  • Usprawnianie przepływu informacji poprzez organizowanie zespołów problemowych
  • Wspomaganie naszych działań współpracą z ośrodkami naukowo badawczymi i systematycznym szkoleniem pracowników
  • Systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu
  • Zapewnianie pracownikom stabilizacji

Naszym atutem jest jakość, nowoczesność i rozsądne ceny. Określamy jednoznacznie i stanowczo zadania jakościowe i wypełniamy je, stawiając równie wysokie wymagania swoim Dostawcom, kierując się dobrem Klienta.

Realizacja naszej naczelnej zasady, jaką jest jakość to: Kształtowanie przekonań, że jakość tworzy się na każdym stanowisku pracy i każdy pracownik jest za nią odpowiedzialny -“Następny w procesie jest twoim Klientem”

Telefon kontaktowy
Zapytanie ofertowe
zapytaj
Imię:
Adres mail:
Treść zapytania:
Wyślij